خـــــــــــودمونی

سلام به دوستای عزیزم

براتون اهنگ ((چته؟؟!)) ارمین رو توی قسمت پیوند روزانه گذاشتم برید دانلود کنید خیلی قشنگه

دلم میخواد باهاتون حرف بزنم درباره یه بحران خیلی سخت که گذروندم بحرانی که هنوز درگیرشم ولی خیلی کم تر از قبل میدونم الان همه فکر میکنن شکست عشقی بوده ولی نبود خیلی سخت بود راستش من سال 90 دچار افسردگی شدید شده بودم من که این قدر شیطون بودم حتی حوصله حرف زدن نداشتم همین باعث شد حوصله درس خوندن نداشتم میدونین جالبیش این جا بود که توی خونه حالم عالیه عالی بود ولی توی مدرسه نه حتی زنگ تفریح ها هم خوب بود ولی به محض وارد شدن توی کلاس حالم بد میشد ولی الان خدا رو شکر از وقتی بهار شده شادابیم رو دوباره بدست اوردم الانم مثل سابق شدم دوباره شیطنت میکنم مخصوصا توی تعطیلات که بهم خیلی خوش گذشت واقعا عالی بود اینو نوشتم تا اونی که مثل من بودن به خودشون بیان تا از حالت افسرده بیرون بیان واقعا الان از زندگی نهایت رو استفاده میکنم چون باید زندگی کرد این یه قانونه پس ازش نهایت استفاده رو ببرید شاد باشید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:,

] [ 22:37 ] [ جوجی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه