کجایی؟

 

حالا آمدی؟

حالا یادت آمد که هستم؟

که تنهایم؟

پس کجا بودی شبی که صدای شکسته شدن قلبم گوشهایم را کر کرده بود؟

همان شبی که رفتی و دل و جانت را سپردی به دیگری...

شبی که هق هق گریه هایم بهانه ای شده بود تا تک تک عکسهایت را ببوسم

و تو چه خوش بودی با قهقهه های بلندت

شبی که آسمان ابری شد و دل من گرفت

و تا صبح گل های بالشم از اشکهایم گلستان شد

شبی که دلم یکهو هوایت را کرده بود

و تو به هوای دیگری سر بر زانوهایش تا صبح به خواب رفتی

شبی که درد داشتم و دوای دردم دستان تو بود

و نوازش های مهربانانه ات

و تو چه سخاوتمندانه موهای دیگری را نوازش می کردی تا آرامتر به خواب رود

کجا بودی شبی که بغض داشتم در جمعی که همه با صدای بلند می خندیدند؟

و من فقط به این دلیل که خنده هایت را مدتی بود ندیده بودم بغض کردم

شبی که سردم شده بود و وجودم گرمای وجودت را بهانه می کرد

ولی نبودی و من تا صبح از سرما به خود لرزیدم

حالا که به تک تک این شبها عادت کردم

و هرشبش برایم شده یک خاطره تلخ

در دفتر خاطره ام آمدی؟

آمده ای که بگویی گذشته ها گذشته و فردا را عشق است!!!

نه جانم راهی که آمده ای را برگرد...

برو...

مگر نمی بینی...

سنگ شده ام....همه ی وجودم سنگ شده است....

 



نظرات شما عزیزان:

زینب
ساعت2:22---5 خرداد 1391
سلام عسیسیم وبلاگ رویایی و قشنگی داری.موفق باشی
پاسخ:ممنون عزیزم


زینب
ساعت2:22---5 خرداد 1391
سلام عسیسیم وبلاگ رویایی و قشنگی داری.موفق باشی

لیلا
ساعت23:40---15 فروردين 1391
خیلی پبلاگت خوبه خیلی ممنونم پاسخ:ممنون

پسرخاله ی جوجی
ساعت0:27---14 فروردين 1391
این قشمت خیلی قشنگ من تحت تاثیر قرارداد.با تشکر

تمنا
ساعت19:47---11 فروردين 1391
سلام قشنگ بودپاسخ:ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 11 فروردين 1391برچسب:,

] [ 16:13 ] [ جوجی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه